torsdag, september 20, 2012

Mys kväll

Ligger i sängen och myser med tända ljus, min onepiece o 2 mysiga voffsingar. Karln är på Träning så har tvn för mig själv. För är han hemma så håller han stenhårt i kontrollen bestämmer vad vi ska kolla på!

Men Ligger nu och kollar på kockarnas kamp.!
Och måste bara säga att jag hatar Leif mannerström. Men de är nog bara för att han är en äcklig självsäker gammal gubbe!
Men nån jag hejjar på är Stefano.!:)

Och kl 22 börjar masterchef, är mest fast för de för att de är en blind tjej som är med och hon är så jävla grym.!
Hon kan få till precis allt trotts att hon är blind. :)

1 kommentar:

Unknown sa...

Haha ja, Leif Mannerström; "Stör mig inte om jag åker ut på en sån här gren, jag är bättre på mer komplicerade saker..." Haha, självgode gubbe.

/Ebba