lördag, september 22, 2012

Otaggad!

Dagen har endast bestått av att kolla på innebandy! Sen har jag och Andreas princip bofast oss i sängen. Har t.om varit så lat att jag skickade karl att handla ravioli som fick bli dagens middag.

Och gav även han i uppgift att rensa avloppen i badrummet så de blev översvämning i badrummet när jag duschade, hade gjort de själv om jag inte tyckt de va så jävla vidrigt.
Höll på att spy när jag stoppade in huvudet för att kolla hur de gick och fick se allt snusk som kom ut!!

Men nog om de, vi har nu gjort oss lite te och ska lägga oss i sängen igen och kolla på "what to expect when you're expecting"
Sen blir det nanna kudde, då jag börjar 07.30 imorgon och ända till 18-19 tiden.
Så sjukt otaggad på morgondan. Skulle bara vilja ligga i sängen hela dan!
Blääää!!

Inga kommentarer: