söndag, september 23, 2012

Dags att sova.

Ja precis de tänker jag göra. Efter denna dag med jobb från 07.30 till 18.30 är kroppen rätt mör. Speciellt mina stackars fötter!
Men måste säga att mina kollegor är rätt underbara ändå. När ryggen inte tillät mig att lyft dom tunga grejerna själv och frågade om hjälp fick jag ett underbart leende tillsvars och hjälp med en gång<3

När jag kom hem lyckades jag även deala till mig lite fotmassage:)
Allt jag behövde göra va att peta lite på Andreas nacke för att han hade lite ont.!

Imorgon blir de att ställa klockan för att åka till mvc innan 9.30 för att lämna in pissprov. Som jag måste göra på morgonen, så jag får absolut inte glömma de när jag vinglar halvsovandes upp på toa imorgon bitti.!

Är så sjukt trött men kommer nog inte kunna sova just nu då pyret är i full gång, efter att knappt rört sig alls under hela dan!
Men jag kommer nog somna ifrån sparkarna av ren utmattning.!

Så därför säger jag nu god natt!!

Inga kommentarer: