torsdag, september 27, 2012

Älskar torsdagskvällar.

Då är det matlagningsprogram från 20.00 - 23.00
De är nämligen kockarnas kamp, hela Sverige bakar och masterchef.
Tycker verkligen de är sjukt roligt med sånna program. Nästan så att jag måste ställa klockan för att inte glömma! Hihi

Dagen har mest varit som alla andra dagar. Bra varit hemma och nästan inte gjort nånting. Men idag har jag faktiskt varit med brudarna i högdalen och fikat lite.!
Va även på Lindex och kollade in overallerna. Och blir så osäker om jag ska köpa en sån där ursöt björnoverall eller en sån där "overallpåse"?

Eller fast nej tanken är ju att jag ibland kommer ha bärsele när jag ska springa ut med hundarna vissa dagar eftersom de kommer bli jobbit att få upp och ner vagnen och samtidigt ha 2 hundar med mig.
De är nog de ända som får mig att ha lite panik över de hela även om jag säkert löser de när det väl är dags så att säga!

Och i helgen blir det nog att köpa vagn. Har hittat en emmaljunga som vi båda fastnade för tidigare när vi va och kollade!

Nu har de även blivit jobbigare, känner mig extremt tjock och klumpig.!
Skulle klippa tånaglarna igår och de va lite knöligt när magen va i vägen.
Och kan nu inte äta en mer än 5-6 tuggor utan att känna mig dömätt!
Men för att då 30 minuter senare vara lika hungrig igen.! Tycker de är sjukt jobbit.! Och inte nig med de har djävulens halsbränna slagit till.!
Blä bajs på de!!

Inga kommentarer: