måndag, oktober 15, 2012

Blöt hund

Är det värsta lukten jag vet..
Och nu måste jag gå ut med 2 hundar i spöregn! Och sen gå och lägga mig och känna den äckliga lukten av just blöt hund.!
Ingen höjdare!
I just sånt här väder önskar jag att hundarna kunde gå på potta eller kanske en kattlåda!!
Snö kan jag leva med men när se spöregnar vill jag inte gå ut!

Har faktiskt inte gjort de jag tänkt att göra idag. Har varit helt slut efter helgen.! Lördag vaknade jag super tidigt för att åka på underbara barn mässan och sen direkt jobba några timmar efter de!
Söndag vaknade jag ännu tidigare för att börja jobba kl 8 sen jobba ända fram till 19.30!
Så ja idag har varit rätt så slapp.
Men imorgon tar jag nya tag!

I helgen har vi även gått in i v.26
Är ju inte så där extremt stor än. Men känner mig väldigt klumpig. Är inte van att ha en mage i vägen så går ofta in i saker med magen!

Sen hoppas jag på att försäkringskassan är rätt snabba med min graviditetspennings ansökan så jag får svar snabbt, då de är ca 6 v kvar tills jag har sökt det från.!
Märkte även idag när jag skulle hitta ett linne att ha på mig, att dom flesta nu är som magtröjor.
Eller som äldre gubbar med kagge där tröjorna är för korta så magen synd längst ner om ni vet hur jag menar!?

Ja precis så ser jag ut i vissa linnen!
Så jag får nu rensa garderoben ytligare!
Så nu har jag bara ett fåtal tröjor att ha på mig kvar!!

Nej dags att gå ut med dessa jävla hundar!

Inga kommentarer: